beyzaao Kızlar 32 haftadayız ama iki gündür bebeğin hareketlerinde azalma var normalde fazla hareketliydi iki gündür çok fazla hissetmiyorum ara ara hissediyorum sadece normal mi bu şekilde
Nesizade05 beyzaao bende 35. E girdim evet eskisi gibi tekmeleri yok kayma şeklinde içimde hareketi sanki özellikle sabahları çok zor hissediyorum
KurabiyeninAnnesi123 beyzaao o hafta da bende de olmuştu 2 gün cok minik minik haraket etmişti sonradan coşmuştu tekrar
Girlmom beyzaao Bende 32 haftalığım azalma oldu iki gündür geceden beri korkmaya başladım ama hiç hareketsiz değil sadece eskisi gibi değil
dogalina Bende 29 haftalığım hareketli biraz azaldı doktora sordum olabilir demişti hissetmen yeterli