Nera Merhaba. Gebeliğinizin 2. haftasında belirti hissettiniz mi ? Hissettiyseniz bu belirtiler nelerdi ?
Asi_07 Nera 3. haftasında hissettim ben göğüslerde hassasiyet ve ağrı oldu normalde olmaz bir de kasık ve bacaklarda kramp şeklinde ağrım vardı erken gebelik testi yaptım 6 gün vardı reglime o şekilde öğrendim
Seherkarakoc Nera test yapmasam 3 ayım dolana kadar gebe oldugumu anlamazdim. Tansiyon düşüklüğü vardı sadece onuda gebeliğe baglamamistim. Belirtiler kişiden kişiye değişir hiç belirtiniz olmayadabilir