Nurr384 Kızlar kadın doğuma gidicemde randevuyu 24+3 günlüğüne alicaktinlm eşimle gidicem o yanımdayken de doktor şeker yükleme testi onerirse yaptırayım diyorum ama hafta olsarak erkenmi olur 24, yoksa 25 temi gitsem
1prens1prenses_ Nurr384 benim de 27 denk geliyor du sıra bulamadım 28 denk geliyor benim de çok geç galiba 🥴
Seherkarakoc Nurr384 24 haftalıkken doktor yaptırmami istedi ozaman istememiştim. Daha sonra araştırınca yaptirmadigima pişman oldum ve 28+4 haftalıkken yani dün yaptırdım.