6 ay önce kimyasal gebelik geçirmiştim. 2 hafta öncede tekrar hamile olduğumu öğrendim ve betam vok güzel artıyordu kesenin oluştuğu gün bir problem oldu diye tahmin ediyor Doktor. Fakat beta 2500 lere çıktı sağ tüpe yerleşmiş bebek ve yoğun iç kanama geçirerek cumartesi günü acil ameliyata alındım sağ tüpüm de alındı tabi. Çok üzgünüm … benzer şeyler yaşayıp sonu güzel olan var mı acaba ?