KurabiyeninAnnesi123 Tugceelanaz ilki 16 da 2. Yi 17 de hissettim canm her bebek farkli 24 e kdr hissetmeme normal görülüyor endişelenme
Tugceelanaz KurabiyeninAnnesi123 24 e kadar ilk gebelikte hissetmeme normal sanıyordum ben 3 ü gebelik olduğundan normalde daha erken hiss ederim diye bekliyordum
KurabiyeninAnnesi123 Tugceelanaz hayir askm yok öyle birsey 1. Geç 2. Erken hissedilir diye birsey yok 5. Yi de doğursak bebekten bebege bu değişiyor vücut yapimizla da alakasi var en erken 16 da hissedilir ztn dha erken hissedilmez aksine bebek haraketiyle bagirsak organ haraketleri karıştırılır
zeyum7 Ben de 19+3 teyim henüz bir şey hissetmedim, yani nasıl bir şey hissetmeliyim orada da kafam karışık😌