Purpleonion Abartmadan normal yiyorum aslında hamilelik öncesinde gibi günde 2 öğün kahvaltı akşam yemeği. Protein sebze, canım çekerse tatlı. Aralarda çerez yasa meyve olacak şekilde.
benim de sürekli şekerime bakıyor normal çıkıyor, sanırım eşim de kilolu doğmuş onunla alakalı kafası 2 hafta önde. Vermiyorum ama pek almıyorum bu iki haftadır. Activating labor vid. Bakarak yeni başladım egzersizlerle de.. Allah en hayırlısını nasip etsin ama sanırım ben bebeğin çok büyümesinden ve zor bir doğum olmasından endişe duyuyorum böyle haftaya 10 güne doğsa istiyorum