Kizlar malesef ki bundan önceki hamileligimde bebisi kaybettim.henüz kucukken.Ve bir anda 10 kg aldim..
Haziranda 86 kg ile hamile kaldim
79 a düstüm,bulantilardan
Simdi 6.aydayım kilom 85 sizce fazla mi almisim?Normal mi?
Kiloyu dert etmiyorum ama doktorum kilo konusunda biraz sıkı🥰
Oyuzden tedirgin oluyorum😀