37 haftalık hamileyim kızım doğdu doğacak ama bizde hala bir isim konusu bir türlü karar veremedik içime sinen koymak istediğim bütün isimler eşimin kuzenlerinin çocuklarında var
Nil
Defne
Duru
Ela
Sare
Bu isimlerden içime sineni koymalı mıyım aslında duruyu bir inatla koyalım dedim ama sonra aaa onun kızının ismi gibi tepkiler alınca çekindim çok kararsızım 🥹 artık uykularım kaçtı