Eda42_ merhaba canım ben de beş haftalık öğrendim kese görünüyordu fakat bebek görünmüyordu yedinci haftaya kadar bu şekilde devam etti beta değerim yükseliyordu her şey normalde en son ki değerim 3005 yüzdü sonradan zaten kanama Ağrıyla sonuçlanıp düşük yaptım içimde parça kalmasın diye doktor ilaç verdi onları içeceğim bu şekilde inşallah sen de bebeğini görürsün bana ilk günden doktor demişti boş gebelik de olabilir geç döllenme de olabilir