Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık neredeyse ek gıdaya başladım ama zaten kabaktır havuçtur pek sevmedi sadece yoğurt yumurta yedirebiliyorum sabahları akşamları da elma veya armut falan ama yine de su içmesi gerekiyor suyu ne zaman versem tükürüyor susuzluktan kabız oldu bi de su içmediğinden artık geceleri en az iki kere uyanıp emiyor resmen ilk ayımıza döndük emmeyi daha da artırdı ne yapacağım ben böyle bilmiyorum güya ek gıdaya geçince biraz rahatlarım diyordum tam tersi oldu
Hiç biri önemli değil de şu suyu nasıl içirebilirim lütfen bi taktik verin ya🥲