Kızlar bileniniz vardır üçüzlere hamileyim. Şuan hastanede yatıyorum 3 cm açıklık vardı tattığımda hala aynı ilerleme yok. 34+1iz eğer dayanabilirsek 36yı hedefliyoruz. Şuan bir sıkıntımız yok ama doktorum doğuma kadar hastanedesin dedi. 36 haftada doğum yapsam yine bebeklerin küveze girme ihtimali var buna çocuk doktoru karar veriyor dedi. 2 doz ciğer geliştirici oldum. 36 haftalık doğum yağan bebeği küveze girmeden alıp eve giden var mı?