Ağrısız nasıl yaşanıldığını unuttum 29 haftalıktan beri her sabah kasık ağrısıyla uyanıyorum biri karnımı diri diri kesiyor sanki bebek iyi kontrollere gidiyorum doktorum haftam yaklaştığı için normal diyor ama artık gücüm kalmadı çok yoruldum bunun bir çözümü yok mu şu rahatlatır dediğiniz