Aleyylmz gebeliğimin 11.haftasında yaptırdım hemşire eve geldi kan aldı, her merkezinki eve gelmiyo. Sonrasında aldığı tüplerden 1 hafta sonra sonuç çıkıyor. Cinsiyette belli oluyo. Ama doktorunuza söylüyo size doktorunuz cinsiyetini söylüyo çünkü kız bebekleri aldırmak isteyen aileler olmuş böyle bi kural çıkarmışlar. Bu şekilde ilerliyo canım