Hanımlar merhabalar son adet tarihim 28 Ekim 10 gün gecikmem oldu. Dün idrar testim pozitif çıktı. Aksamında kan tahlilim beta hcg 2163.64 Pozitif çıktı.
Henüz ultrason kontrolüne gitmedim. Gebeliğimin kacinci haftasında gözüküyorum ve gittiğimde keseyi görebilir miyim? Bilgisi olan yardimci olabilir mi lütfen?