asyagizem12 o döllenmeyle alakalı, bu ağrılarınız ilk trimesterda normal diye söyledim şuanda itibaren rahim kendini bebeğe hazırlıyor büyüyor ilerleyen haftalarınızda bebeğin yerleşme ağrılarında çekebilirsiniz bunlar çok normal şeyler ondan bahsetmek istedim