Kızlar günaydın bu ikinci hamileliğim. İlk hamileliğimde otuz kilo aldım karnım aşırı büyüktü ve yusyuvarlaktı bir oğlum var. Görenler ikiz mi üçüz mü diye soruyorlardı bana gerçekten sinir oluyordum sevmiyorum. Hayatım boyunca hep çok zayıftım ne diyet ne spor hiç yapmadım yapım böyleydi zaten doğumdan sonra verdim hepsini. Şimdi daha on dokuzuncu haftada bile değilim yine karnım fazla büyük kırk dokuzdum hamile kaldığımda şu an elli dört kilo olmuşum doktor her ay bir kilo diyor ama yine mi otuz kiloları alıcam diye korkuyorum başka hamile kadınları görüyorum ufacık karınları çok tatlı duruyor daha bebek de küçük olmasına rağmen benim çok büyük iç karnım mı geniştir nedir benim gibi olan var mı aranızda ?