ceren-123 Kardeşim bundan 1 ay önce düşük yaptı kızlar regl olması gerekiyor ama olmadı dün kahverengi lekelenmesi geldi öğle saatlerinde sonrasında herhangi bir kanama lekelenme yok yaşayan var mı ? Gebelik olabilir mi tekrar
Gzde_defne ceren-123 40 yada 50 gün regl olmaması normal fakat korunmadılarsa gebelikte olabilir biraz daha bekleyip test yapsın derim
kubrayurek ceren-123 canım korunmuyorsa eğer olabilir hamilelik kurtajdan sonra hemen kalıniyo çünkü ama rahim daha kendini toparlayamamısta olabilir adet bazen hemen düzene girmiyo
Baby_B ceren-123 normal bir lekelenme olabilir Kurtajdan sonra geliyor cunku.Ama korunmadilarsa belli olmaz Benim kurtajdan 45 gun sonra ilk adetim olmustu 2 adet gordum sonra hamile kaldim 6.aydayiz Kurtajdan sonra kolay hamile kaliniyor diye dusunuyorum Hayirlisi olsun