Gulsennxx Esayyy977 canım hayırlı sonuçlar alırsın insallah ben sanki görüyorum gibi yinede kanda net alırsın sonucu rabbim seninle olsun hakkında hayırlısı olsun inşallah ❤️
mervedmrcn Mama2024 benimde 3. Gün gecikmemde böyle silik çizgiydi akşam ve ertesi gün tekrar yaptım idrar değdiği anda koyu çizgi belirdi 🥹 bence var kan verin en güzeli 🌸
Nilayy95 Mama2024 canım hayırlı olsun testine göre hamilesin ama bu ara erken gebelik testinde çok yanılma olduğunu görüyorum. O yüzden kan testi ile teyit etmelisin. Hayırlı olsun 🌸
denizmanzarasi Gulsennxx kan tabii ki en garant sonucu verir ama kişi hem reglim geçti y hem de çizgi çok net silik falan olsa yanılma payı olur ama bu kadar net çizgisi olup yanılan hiç görmedim ben 🙏🏻🌸
Mama2024 denizmanzarasi bu gün tam 5 gün gecikmem oldu randevu günümü bekliyorum ama emin olmak için bu gün yine yapıcam