Bebeğimin suyu çok az kaldi 19. Haftadayiz hasatnede yatiyorum takipliyim o kadar canım yanıyorki ağlasam stres etsem daha zarar diye düşünmüyorum ama her muaynede izter istemez kotu oluyorum kanamam lekelenme zeklinde cok az geliyor ekstra bi su.gelmiyo neden azaliyor hala anlamıyorum havuç suyu içiyorum vişne suyu ama artmiyo napicamm allahimm dayanamiyorum