Ysmkls Kızlar hayırlı sabahlar 38+2 haftalık gebeyim bu sabah adet ağrısı gibi karnıma birkaç defa ağrı girip çıktı sizce sancılarım mı başlıyor ne yapmalıyım
neslisahctnky-554 Ysmkls takip edin sabit aralıklarla mı gelip gidiyor yoksa düzensiz mi bir de sancı uzun mu sürüyor kısa mı doğum sancısı kısa sürer ama aynı aralıklarla gelir