Merhaba anneler 19+3 teyim. Biraz önce uyandığımda bebek karnımın sol tarafındaydı tam sol tarafta gözle görülür bir şişlik vardı . Zaten çok aşırı hareketli bayağı hissediyorum ama canlı gözle görmemiştim hiç. Bu günlerde yaşayan var mı aynı bu şekilde ?