Kızlar biri 3,5 biri bir yaşında iki çocuğum var ikisinin de uyku sorunu yoktu hiç odalarını ayırdım. 3,5 yaşındaki kıxım gece sürekli
Uyanıp ağlıyo ve yanımda uyu diyo uyuyorum ama tek kişilik yatak iki büklüm yatıyorum. 1 yaşındaki olan da gece 3 te uyanıp saaat beşe altıya kadsr uyanık kalıyor. Akşam 9,5- 10 civarı yatıyolar sanah yedi sekiz gibi. Büyük kızım son bi aydır gindüz bayılcsk derecede uykusu gelmesine rağmen uykuya direniyo ve bu durum gece uykunada geçti artık. Kızlar ne yapmam lazım