12 de nişanım gelmişti sancılarım başlamıştı ilk başta 10 dakikada bir geliyordu daha sonra 5 dakikaya 1 düştü saat 3 buçuk gibi hastaneye geldim nst bağlandı sancılarım doğum sancısı açıklık tam açıklık şok oldum 5 cm falan bekliyordum ebe çok şaşırdı ilk doğum olmasına rağmen ama bebeğin kafası kanala inmemiş kızlar yatış verildi sabah 8e kadar doktorum beklesin pilates de hareketler yapsın eğer sabah kafası kanala yerleşmemiş olursa sezeryana alacağım dedi dört saatim var yerleşir mi kafası kanala bilmiyorum dua edin kızlar 🙏