Çarşamba 42 haftalık olucam akşam 8den beri belim karnimagriyo bebek ortada toplaniyo bu üçü aynı anda oluyo uyuyamiyorum karnımın alt kısmı daha çok lavaboya kalktigimde bı damla kahverengi leke gelmişti sancimi oluyo bunlar bu zamana kadar hiç böyle ağrılarım olmamıştı ilk hamileliğim anlamıyorum lütfen girenler cvp versin ağrılar en fazla 6 dk da bir vuruyodur başladığından beri