Geçmiş olsun bende sizin gibiyim. Geçen ay doğum yaptım hamileliğin sonları yaza geldi ama inanılmaz bogaz ağrısı çekiyordum kopsa şu bogazim diye oturup ağladığımı bilirim hala da öyledir hemen bademciklerim siser hemen bogazim ağrır. Geceleri tülbent şal gibi bir şeyle bogazimi hafif sararak yatıyorum çok iyi geliyor, bir de sıcak suyun içine bir kaç damla limonla biraz bal karıştırıp içiyordum tabi yine doktora danışın ama bana o da çok iyi gelmişti