nsrn0116 canım ben 27. Haftalık 900 gr Doğum yaptım.Ciğer geliştirici yapıldı 3 gün sonra doğumum oldu 20. haftada 3 cm açılmam vardı sürekli yattım 27 de doğdu bebeğim.Bizim haftamız çok erkendi Doktorum hep iki hafta daha kalsa daha iyi olurdu dedi ama ona rağmen sağlık sorunu yaşamadık küvez sürecimiz uzun oldu.3 ay kadar küvezde kaldı bebeğim bir türlü kilo alamamıştı sonra 2 kiloyu doldurunca tüm kontrolleri yapılıp verildi bize şimdi 4 yaşında şakın aklına kötü şeyler getirme içini ferah tut Rabbim bebeğine ve sana şifa versin sağlıkla kucakla bebeğini