elanurrerarslann-44 Yarın sabah yatış ertesi gün sezeryan olcam kızlar iki çocuk evde bırakıp gidicem çok duygusalım gerginleştim inşallah herşey yolunda gider 🥺 bi gün öncesinde yatmak da geriyor olsun bitsin istiyorum bi an önce 🥺
Seymabalkara elanurrerarslann-44 inşallah sağ salim kucağınıza alıp çocuklarınıza kavuşursunuz 🌸 bol bol inşirah suresini okuyun içiniz açılır rahatlarsınız 🥰 neden bir gün öncesinden yatış yapılıcak ben de sezeryan olacağım da merak ettim.
KurabiyeninAnnesi123 elanurrerarslann-44 bende çarşamba yatiş perşembe doğums giricem 38+2 yim 5 de alınıcak bebis haraketleriniz nasl
KurabiyeninAnnesi123 elanurrerarslann-44 persembe cagirdi tetkiklerden dolayi çarsamba dan yatis istedim hastane cok uzak gece 4 de otobüse binip gitmem gerekiyor yetise bilmem icin 4 de de belediye otobüsleri yok özel araç da yok mecbur çarşambadan istedim hemen yatak ayırttılar benmde tek endişem kizim bakicak cok kişi var ama geceleri beni cok arar sarılarak uyumak ister babasni bild görmez babasina benden cok düşkn olmasna ragmen yengesi teyzesi falan bakicak nasl olucak bilmiyorm ilk defa hem gece hemde 2 gün uzak kalicam yavrumdan iki seferdir anne gitme diyor bir yanim buruk
elanurrerarslann-44 Seymabalkara okurum 💕 bende bilmiyorum ya sebebini bi gün önce olması banada garip geliyor ama anlamadım yani
Feyzanurguc elanurrerarslann-44 bana da 1 gün önce yatış yapalım dediler ama ben kızımdan 1 gece daha fazla ayrı kalmamak için doğum yapacağım gün sabahtan gelsem olurmu dedim kabul ettiler gece 12 den sonra yeme içme olmasın dediler
elanurrerarslann-44 Feyzanurguc bende söyledim iki tane çocuk var evde sabahına gelsem diye olmaz dediler 😒
elanurrerarslann-44 KurabiyeninAnnesi123 sıkıntılı bi durum ama güzelce anlat annesi anlar o 😊 bende iki tane çocugu bırakcam zor bi durum ama napalım artık yapacak bişey yok 🙃 saglıkla gelsin bebişler 🙂
KurabiyeninAnnesi123 elanurrerarslann-44 amin bebegim inşAllah insanin içi buruk oluyor yine de birini almaya giderken birini birakiyoruz