eyloo_nus47 bence onlar psikolojik acı hissediyorlar. Ben vajinal doğum yaptım perinal kesi oldu. Bebek çıkmadı çünkü. Keserken de dikerken de her şeyi en ince ayrıntısına kadar hissettim. Ama sadece his acı yok. Bence onlar hissettiği için acıyor gibi geliyor. Çünkü vücudun narkoza bağımlılığı yoksa, yani madde bağımlısı değilsen uyuşmaması imkansıza yakın.