Su içerisinde olması hem anne için, hem de bebek için enfeksiyon riski oluşturuyor, bebek doğduğu andan itibaren soluma başlayacağı için suya doğması bazen su yutmasına veya havasız kalmasına sebep oluyor, bir de normal doğum sırasında oluşabilecek diğer komplikasyonların suda kontrol altına almak çok daha zor oluyormuş. Bunlar her suda doğumda oluşan durumlar olmasada risk taşıyan durumlar bu yüzden biraz korktum aslında. Henüz doğum biçimi ile ilgili de hiç konuşmadık doktorumla o yüzden net bir şey söyleyemiyorum ama önümüzdeki bu hafta kontrolümde konuşmayı düşünüyorum. Bu konuyla ilgili de fikrini merak ediyorum açıkçası.