Gkcackgz sezaryen deneyimim olmadı. Ama normal doğumda çatalda ölüyorsun resmen öyle bir acı, ama çocuğun lkafası çıkar çıkmaz 0 sancı….. sana daha nasıl özetleyebilirim korkma🥹 kesi yada hemoroid sorunu olursa biraz ağrın olur tabi ama max 2 hafta oda azalarak.. korkutma kendini geçmese kimse 2. Yi doğurmaz😂