xJade Buseplt Saç kesimi ile gebeliğinizin ne alakası var anlamadım. Saçınızı kestirmek bebeğe iyi veya kötü nasıl bir etki bırakabilir ki
DENIZ_55 Buseplt ben kestim 2 aylık diye hatırlıyorum eşim kesti saçımı bu arada bende 20+6 haftaligiz
Buseplt xJade benim bu konu hakkında bilgim yok ama bazıları kötü olur diyor bazıları sorun olmaz diyo arada kaldım
xJade Buseplt Ben 3 aylık hamileyken kestirdim. Şu an 37 haftadayim kötü bir şey olmadı canım. Batıl inanç bunlar ama yinede senin bileceğin bir şey tabiki. Sağlıkla kucağına al. 🌸
Yaseminkayaa 3 tane sağlıklı çocuğum var hepsinde kestirdim gayet iyiler 20. Haftaya girince gidip yine kestirim diyorum sonra da doğumdan sonra kestiririm
Pinar06- Buseplt batıl inanç olduğunu düşünüyorum yazılmış bir kaderi değiştiremeyiz güzellik salonum var 31 haftalık hamileyim çok hamilenin kesildi ben kestirmedim belime geliyor kıyamıyorum 🫣 karar senin ve iç güdülerinin
Frkubra Buseplt batıl inançlara inanmayın lütfen hiç bı oriblem olmaz koku sende nasıl olsa ben boyuyorum bile