Kizlar bebegimin ismini ilk Amine koyduk sonra ben lohusalik sendromuna girdim kimlikte cikmamisti ben bu isimle dalga geçerler okulda falan diye çevreninde etkisiyle kimliğe Betül yazdirdim ama içim rahat değil Amine gibi değerli bir ismi değiştirdim gibi geliyor evet Betül isminin anlamida çok güzel ama Amine başkaydı kimliğe ilk koyduğumuz Amine ismini yazdırmali miyim sizce ?
Yoksa Betül mü kalmalı ?