Dilaraklnc3 Kızlar grip aşısı önerdi doktorum bugün oldum ama yan etki gösterdi gibi daha önce yaşayan var mı gözlerimin içi yanıyor aşırı halsizlik var sanki
Melikeakkc Dilaraklnc3 ben vuruldum. 11+4 gebeyim ama 5 haftalıkken flan vuruldum. Oğlumda 4 yaş onada vurdurdum. Bi belirti yaşamadık. Ama kimisinde grip semptomları oluyormuş bi kaçgün. Ben çok faydasını gördüm geçen senede yaptırmıştım.
Melikeakkc Dilaraklnc3 ben vuruldum. 11+4 gebeyim ama 5 haftalıkken flan vuruldum. Oğlumda 4 yaş onada vurdurdum. Bi belirti yaşamadık. Ama kimisinde grip semptomları oluyormuş bi kaçgün. Ben çok faydasını gördüm geçen senede yaptırmıştım.
Pamuk Dilaraklnc3 Oğlum 7 aylıkken vururdum.Kendimde hamilelikte ve sonrasında oldum ama hiçbir sorun yaşamadık.