Merve2929 normal doğumla spiral kıyaslanacak bir şey değil bile 😂 spiralle rahim filmi kıyaslanır birbirine en yakın işlem bunlar, rahim filmi daha kolay ama spiral de dakika bile sürmüyor ki saniyelik bir şey, normal doğum yaptıysanız kayma ihtimali yüksek ilk ay çok dikkat etmeniz lazım asla ağır kaldırmaya çalışmayın yatak bazası açmak 5lt şişe kaldırmak vs gibi. Bende 4.ayımda taktırdım bir ay sonra kontrole gittiğimde kaymıştı bir sene sonra tekrar taktırdım o da 6 ay dayandı 6 ay sonra tekrar kaydı, şimdi hamileyim sonrasında nasıl korunacağıma dair fikrim yok kol implantı olabilir ama tekrar spiral taktırmam zaten doktorlarda 3.ye takmıyor diye biliyorum