Ozgezfroglu 3 Aralık sezeryan doğuma giriyorum sabah ,dualarınıza talibim arkadaşlar.Heyecan ,korku ,stres hersey var ilk bebeğim 🙏 dua eden herkesten Allah razı olsun şimdiden
busrasya Ozgezfroglu sağlıkla kucağınıza alın inşallah son gece çok duygusal oluyor ya hem kavuşmaya saatler kalmış hem de birlikte aynı bedende son saatler insan bir yandan hemen kavuşmak istiyor bir yandan hep içimde tutabilsem korusam diyor ne bileyim asla uyuyamıyorsunuz zaten son gece bu gece uyku yok yani size 🙃 sezeryandan da korkmayın pozitif olun pozitif geçecektir herşey bu arada tavsiyem sütünüz gelmezse mamayı biberonla değil de şırınga ile memede verin meme reddi yaşamazsınız biraz uğraştırıyor ama
xJade Ozgezfroglu ay düşünsenize sabah mis gibi kokan minik biriyle tanışacaksınız ahahaha çok tatlı. İnşallah sağlıkla doğar. Allah yardımcınız olsun.🥰🥰
yalandunyaa xJade biz eşimle sabah 5te uyuduk o ağladı ben ağladım çok heyecanlı bir duygu Rabbım.herkese tattirsin
mucizemgelsin61 Allah yar ve yardımcın olsun canım Allah kolaylık versin inşallah 🙏 Göz açıp kapatıncaya kadar olsun bitsin inşallah