Mlsa123 benim boyda 1.67 59 kg hamile kaldım ilk gebeliğimde 85 le doğuma girdim 2-3 yıl içinde tekrar 59 a düştüm, şuan tekrar gebeyim 61 olmuşumdur 12 haftalık olduk. Stres yapma, imkanın varsa maddi anlamda alodiyet diye bişey var sana özel öğün yolluyorlar öyle de kilo olayını çözebilirsin en azından 1 ay alsan , ne kadar yemen gerektiğini ne yememen gerektiğini anlarsın.