Minikavocado yrncgl şimdilik tahmini gün verdi sıkı takip yapacağını söyledi. Her şey yolunda giderse belki birazcık daha bekleyebiliriz inanın hiç bilemiyorum 🥹 şuan için sadece sağlıkla kucağıma alayım diyorum 🤲🏻
yrncgl Genelde 38 39. Haftalar daha iyi diyorlar doğum için 😊 benimde planlı sezaryen olacak, yarın günü belli olacak, doktorum ne diyecek bilmiyorum ama 38 den sonrasına gün veriyorlar genelde bilginiz olsun
Minikavocado yrncgl Evet öyleymiş ama benim kanama riskim olduğu için yani plesantam rahmi kapatıyor maalesef zorunlu bir şekilde 37yi doldurunca almak istiyor doktorum yani beni ve bebeği riske atmamak için. Belki de hiç bir sorun olamayacak ama riske atmak istemiyorum ben de 🥺
Minikavocado Baharata ay ne kadar zor kadın olmak cidden neler yaşıyoruz 🥺 umarım zamanında ve sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi🤲🏻 ben de gurbetteyim sizi o kadar iyi anlıyorum ki, kalbinizi ferah tutmaya çalışın her şey olacağına varıyor herkes sağlıklı olsun da üstesinden gelemeyeceğimiz hiç bir şey yok 💪🏻🤗
yrncgl Minikavocado öyleyse doğrudur tabi en doğrusunu doktorunuz bilir, çok şükür ki bu haftalara kadarda güzelce gelmişsiniz rabbim hayırlısıyla tamamlayıp yavrunuza kavuşmanızı nasip etsin🥰 malesef benimde genital bölgemde siğil çıktı bebeğe bulaşma ihtimalinden dolayı planlı sezaryen olacağım. Herkesin farklı bir şeyi çıkıyor bu süreçte, Allah sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin inşallah bebeklerimize😊🤍
Minikavocado yrncgl evet öyle gerçekten duymadığımız şeyleri duyuyoruz ve öğreniyoruz şaka gibi 🥲 amin inşallahh hepimiz için 🤲🏻🤲🏻😍
Crocus20 Minikavocado benim oğlumun adı Mehmethan( birleşik tek isim) şimdi ise kızım olucak inşallah Defne diye karar verdik ❤️ sağ salim doğarlar inşallah