Bsr_Bybs
Benim şu anki hamileliğim de ilk hamileliğimde de neredeyse hep 2 hafta gerilik vardı. Her hangi bir sorunum da yoktu plasenta, besleyen damarlar vs gayet iyiydi ama son ay toparladı kızım ve 3350 doğdu. Doktorum da sağ olsun gerek görmedikçe müdahale eden biri değil. Sen de ince yapılısın genetik görünüyor diyerek zamanını bekledi ( ki eşim de ben de uzunuz sadece ben zayıfım). Şimdi hamileliğim de geriden geliyor doktorum yine aynı düşüncede hiç olumsuz bir şey söylemedi zamanını bekleyeceğiz. Toparlayacağını düşünüyorum hem de bildiğim kadarıyla asıl kiloyu son aylar alıyorlar.