Gncgozde kesinlikle sonlandırmasın beklesin ben de tüp benekle hamile kaldım 5. Haftasıydı sanırım çok ağır kanama geçirdim elim kadar ciğer parçaları gibi parçalar düşüyordu bardaktan boşalırcasına kanamam oldu 24 saat sürdü aktif bir şekilde bana da kese düzensiz çok kan kaybediyorsun kürtaj yapıcam dedi ve ben kürtaj masasından kalktım sonra ne mi oldu birkaç gün sonra farklı bir doktora gittim bebeğin kalbi atıyor dedi kese düzensiz evet ama bebek sağlıklıysa düzeltecek onu dedi ve 10. Haftada falan anca düzeldi kesem asla sonlandırmasın beklesin