Hatice_00000006 canım normal doğum mu yaptın benim kızımda öyleydi kafasının sağ tarafı baya şişti bakınca baya belliydi Doktor’un çekmesiyle alakalı olabilir büyükler öyle dedi birde şey yap duş aldırırken şampuanla o tarafı biraz bastır böyle elinle yay zamanla iniyor ben öyle yaptım 1 haftaya indi şişlik büyükler önermişti mutlaka dene çok sert bastırma yalnız