Sahra1221 SEVDANUR46 çok ağrı olursa gel mutlaka demişti doktorum. Allah korusun iç kanama ihtimali oluyor, mutlaka gidin.
Ayse_mrz Dış gebelik ise eger ilerlemiş ise hemen müdahale edilmesi lazım ben daha önce geçirdim dış gebelik dendi 2 hafta sonra büyümeye başlayınca hemen aldılar
SEVDANUR46 Sahra1221 bugün acile gittim o doktor vardı kanamam var dedim yüzüme kapıyı kapadı randevu çarşambaya bulabildim özelde tıklım tıklım