2 düşük yaptım kan koyulaşma pıhtılaşma bozukluğu varmış o yüzdenn kullandım 3.gebeligimde oksapar ignede kullandım
3yasinda oğlum var
Şuan 32+4 haftalık hamileyim ve yine coraspirin kullanıyorum , oksapar ignede kullandım yeni bıraktık coraspirini 34.haftada birakicami söyledi doktorum