Kızlar 33. Haftamda kasılma ve sancı çıktı serum takıldı fitil falan kullandım işe yaramadı sancı devam ediyor şuan 34 haftalığım karnım aşağı indi gibi ve vajiana iğne batar gibi ağrı oluyor karnımda damarlar çıkmaya başladı doğumla alakalımı yoksa normalmi ? Daha cumartesi kontrolüm vardı ama doktorum birşey söylemedi