Ecemom_ Ben bugün Kadıköy’ deki şehir hastanesine gittim ve kadın doğum polikliniğinde randevum vardı, muayene olamadım. Doktorlar grev kararı almış. Sadece bazı doktorlar gebe hastalara bakacak dendi. Ben de grevlerini destekliyorum yasal hakları tamam da habersiz olmasını mantıklı bulmuyorum. Yağmurda tüm işlerimi bıraktım, eşim çocuğa bakmak için izin aldı, bir ton yol gittim ve geri geldim. Siz de gitmeden kesinleştirebilirseniz mağdur olmazsınız.