Kızlar selam kızımın burnunu serumla açıp yatırdım
1 saat sınra ağlama uyandı ama bib bib ötüruyor hırıltı nefes de zorlanma gibi
“ bu arada kızım hasta faln değildi az burnu tıkalıydı hırıltı öksürük vs yoktu.
Dr gidelim dedim ben giyinirken bi anda sesler geldi baktım eşim sırtına buruyor öksürük tıkanıyor gibi olmuş
Beyse sınra o bib gibi ötme sesi geçti
Ama biraz hırıltı var gibi yapsak gitsek mi dr bilemedik bişey olmuş olabilir mi ya
Daha önce defalarca burun açtım bu akşam herzamankinden farklı şırıngaya daha gazla serum suyu aldım
Ve yatak değil dik sıktım