Kbraaaaapolatttttt Bugun doktora gittim 9 haftalık gebeyim ve doktor bebeğin kesesi rahim ağzını komple kapatmış sarmış durumda dedi yaşayan varmi bu durumu yada bilgisi olan endişeleniyorum ciddi sekilde