_Zeliss_ benimde ilk doğumumdu 3 cm açıklıkla 20 güne yakın gezdim hafif ağrılarım oluyordu hep düzensiz sancım vardı zaten yine hafif ağrımın olduğu bir gün annemin zoruyla nst için hastaneye gittim düzenli sancım çıktı ebe sen bugün doğum yaparsın demişti bide nasıl hissetmiyorsun bu sancıları diyordu kontrol etti hala 3 cm açılmam varmış doktorum 2 saat sonra nst için tekrar gel dedi o yüzden 2 saat sonra yine düzenli sancım çıktı ben bu arada eşimle kahvaltıya falan gittim baktılar 4 cm olmuş doktorum yine tekrar 2 saat sonra gel dedi çıktık yürüyüş yaparak tatlıcıya gittim tatlı yerken farklı bir ağrı hissetmeye başladım regli ağrısı gibiydi ama değişikti anladım hastaneden çıkalı yarım saat olmuştu eşime geri gidelim 2 saati beklemeyeceğim dedim gittik ebe kontrol etti 6 cm dedi şaşırdı nasıl böyle çabuk ilerledi diye doktorum geldi 20 dk sonra o kontrol etti 7 cm dedi yatışım yapıldı o zamana kadar ağrılarım hafifti 5 de yatış yapıldı 9 da doğumum oldu beni son 1 saat yada yarım saat falan zorladı o zaman ki ağrı çok farklı zaten