Mervenurrrr32 canım bence sen doğumun yaklaştığı için streslisin o yüzden doktorunun söylediğine bu kadar takıldın . Aslında yanlış bişey söylememiş korkuyorum demişsin o da bir diğer seçeneği sunmuş yine tercihi sana bırakmış illede normal doğum ya da sezeryan yapalım deyip diretmemiş ya da sezeryan deyip kestirip atmamış da düşünmen için zaman vermiş , şimdi normal diye baskı yapsa korkuyorum diyorum hala normal diye ısrar ediyo anlamıyor deniliyor, sezeruan dese kolaya kaçtı uğraşmıyor deniliyor doktorlarda bence artık şaşırdı ne yapacağına . Ayrıca sen sordun mu doktoruna konuşmak istedin mi normal doğum ya da sezeryan doğum hakkında yoksa onun mu bişey söylemesini bekledin , sağlığın açısından normal doğumu zorlaştıracak bişey yok anladığım kadarıyla senin kendi korkun var buna doktor ne derse desin sonuç sana bağlı olduğu için yorum yapmak istememiş olabilir.