Melosum34 Kızlar şimdi getirden sipariş verdim yüzüm çok matlaştı ve soluk duruyor artık kullanan var mı nasıl acaba
Ecemom_ Melosum34 garnier in hiçbir ürününü beğenmiyorum ben hiçbir işe yaramadı bende. Garnier kullanacağıma dua ederim daha çok işime yarar. Ama herkesin cildi farklı tabi sizde işe yarar belki şans verin derim
Melosum34 Mini_baby bana da çok uyguna geldi kuponum vardı bir sürü şey aldım beraberinde bephantol bebek bezi falan da dahil 700 tuttu kendimi de şımartayım dedim 😅
Melosum34 Femay çok uyguna geldi sepete ekleyince çok abartıyorlar reklamda bende de solukluk var bu ara cildim biraz parlar umuduyla aldım 🥹