Kızlar selam. Beta 15 ile sonucumu öğrendim. Bir gün sonrasında 23,6 oldu. Sonra bekledim, 60 saat kadar sonra (3 gün gibi) verdiğimde 52 olmuştu. Artış çok az gibi geldi. Burada okuyorum daha büyük rakamlardan bahsediliyor. Sizce kimyasal olabilir mi?
Bir kaç doktora sordum. Kimisi kimyasal olabilir kanama bekle dedi kimisi de normal olduğunu söyledi. Yani açıkçası ne yapacağımı bilmiyorum ilk gebeliğim çünkü. Tecrübeli kişilerin bilgisine ihtiyacım var.
Sizce bu değerler normal mi? Bu arada 25 Ekim son regl tarihim. 16 Kasım yumurtlama.
Yorumlarınıza ihtiyacım var